vrijdag 21 augustus 2009

Wensen


Een voorbeeld van een wens

Zou het niet mooi zijn als ik een zeilboot had? Een zeilboot met een goede motor erbij, zodat ik ook zonder wind op de motor kan varen. Ik zou dan door heel Nederland mijn familie en vrienden op gaan zoeken met mijn boot. Naar Naarden zou ik varen, familie opzoeken, in Urk zou ik overnachten en dan naar Friesland varen. Mijn vrienden zijn blij me weer te zien. Soms neem ik vrienden mee om een dagje te gaan zeilen. Ik steek van Lemmer over naar Enkhuizen. We gaan weer in de gezellige gemeentehaven liggen en maken nieuwe vrienden. Via de staande masten route varen we dan naar Zeeland. Ik zal me gelukkig voelen als ik de wind door mijn haren voel, als ik de boeg van het schip door de golven hoor klieven en wat fijn is het om de zilte zeelucht in Zeeland weer te ruiken. Wat zou het fijn fijn om door mooie stadjes als Zierikzee te dwalen, wat zou ik er van genieten--Om niet te vergeten de verse mosselen,die zojuist met de mosselschepen aangekomen zijn op een terrasje te proeven. Heerlijk!

Geen opmerkingen: