zondag 15 februari 2009

Law of Attraction en Stress

We weten of geloven dat de Law of Attraction werkt. Sommige mensen gaat het goed af. Maar er zijn ook genoeg mensen die het maar niet wil lukken.

Er is een bepaalde gemoedstoestand nodig om de Law of Attraction te laten werken. Je hebt je wens geuit. Je hebt misschien een collage gemaakt. En nu mag het dan wel gebeuren. Maar wat er gebeurt is vaak dat mensen gestrest raken. Hun hoofd is en blijft vol met wensen en plannen. Maar op die manier kun je niet luisteren en zien op welke manier het universum je tegemoet komt. Als je constant met je eigen gedachten bezig bent is er geen ruimte meer over.

Op een van de films van Esther Hicks vertelt Jerry over een autotochtje. Hij vraagt waar Esther aan denkt. Ze zegt Niets. Hij zegt, maar dat kan niet. Je kunt toch niet aan niets denken. En zij zegt : Ik zie een auto en ik denk auto. Ik zie een boom en ik denk boom. Ik zie een koe en ik denk koe. Esther staat open voor contact met het universum.De Law of Attraction werkt heel vaak voor haar. Ze is zelfs een medium voor Abraham (zie de filmpjes hiernaast).

Als mensen last van stress hebben, is hun hoofd niet leeg, verre van dat. Zo kunnen ze niet gevoelig zijn voor tekens van het universum. Het is dus zaak om in de eerste plaats je stress op te lossen.

Een van de manieren om stress op te lossen is adviezen op te volgen die je bij mindfulness kunt vinden. Bij mindfulness leer je in het hier en nu te leven. Je doet maar één ding tegelijk en je bent met je volle aandacht bij dat ene. Je kunt op Internet surfen naar mindfulness en dan vind je heel bruikbare ideeën.

Ik heb zelf artikelen geschreven over hoe met stress om te gaan..Ook heb ik een klein e-boekje geschreven: Voel je gelukkig en vrij zonder stress., Hier staan onder andere adviezen in over in het hier en nu leven. Via onderstaande link kun je je inschrijven voor mijn nieuwsbrieven over stress en je krijgt direct het gratis e-boekje.

www.zondergekheid.nl/stress.htm

Geen opmerkingen: