dinsdag 6 november 2007

De geboorte van iets moois

Ik ben erg gelukkig dat ik afgelopen zaterdag in het Mirrorcentre geweest ben. Soms maken mensen iets mee, waarvan ze later kunnen zeggen: Hee, daar was ik bij, bij die allereerste ontmoetingen en iedereen was toen plannen aan het maken.
Mijn vriend Jan is bij de geboorte ven Greenpeace geweest. (zie grachtenjournaal).
Wie zou er niet bij geweest willen zijn bij het ontstaan van het boek The Secret.

Ik heb het gevoel dat ik nu aan het begin sta van een prachtige organisatie die mensen begeleidt naar een gelukkiger leven. ESTOY bestaat al een poosje. Maar haar nieuwste project heeft een gouden toekomst. Iedereen voelde het zaterdag in het Mirrorcentre. Er was een positieve energie en vrolijkheid. Iedereen was blij en verwachtingsvol.

De samenwerking van Estoy met Len Doens, Bert van het Mirrorcentre en Fatin is een heerlijke vondst.
Irene Anastasia van Estoy is een perfecte gastvrouw, het organiseren is haar op het lijf geschreven. Ze stelt iedereen op zijn of haar gemak, En ze biedt een luisterend oor.
Over Len Doens kan ik een half boek vol schrijven. Beginnend entertainer, charismatisch, goede ideeén waarvan ik er in het volgend artikel één van ga verklappen. Over Bert Huiberts heb ik het al gehad. Hij geeft een prima Balanstraining..
En dan F----. Ze is een jonge vrouw. Als ze op het podium zit is ze een wijze vrouw. Ze is een chanel. Maar niks zweverigs. Je kunt je vraag stellen en je krijgt precies het wijze antwoord wat je nodig hebt. Ik vind haar fantastisch! Ik kan een heleboel mensen aanraden eens bij haar langs te gaan.

Zoals je merkt zit ik nog steeds in de euforie van zaterdag. Ik weet zeker dat ik bij het ontstaan van iets prachtigs aanwezig geweest ben. Iedereen kan het verder nog meemaken. Estoy gaat waarschijnlijk maandelijks workshops in het Mirrorcentre in Amsterdam organiseren.

Bovendien is er een week op Ibiza gepland. al snel: van 17 tot 24 december 2007.

Geen opmerkingen: