zaterdag 24 november 2007

LOA, zing een liedje voor mij alleen

Ik om net terug van boodschappen doen. Op de fiets zag ik een man. Hij zong: "Zing een liedje voor mij alleen." Ik keek hem aan en ik moest lachen. Als vanzelf ging ook ik zingen:

Oh Johny, zing een liedje voor mij alleen,
Oh Johny, zing het zacht voor je heeeeeen."

Ik legde er mijn hele ziel en zaligheid in.
Ik bedacht me nog dat ik het wel heel erg mooi zong. Misschien zou er een mooi lied van te maken zijn. En ik stelde me voor hoe Tante Leen (waarschijnlijk) het zingt.
Jordanees.

Toen vergat ik het weer helemaal. Even later zie ik een paar mannen bij een auto staan. Eén man kijkt me héél nadrukkelijk aan. Ik kijk verbaasd terug. En hij begint voor me te zingen. Ik kende het liedje niet, maar het was zoiets als:
"Als ik jou zie--"

Ik moest zó lachen. Helemaal vrolijk kwam ik thuis aan.

En ik denk: "Als dat nou geen Law of Attraction is, onbevangen verlangen en weer helemaal loslaten. Zo doe je dat dus.

Geen opmerkingen: