zaterdag 19 januari 2008

Esther Hicks en Abraham


foto: Esther en Jerry Hicks

In het vorige artikel heb ik Esther Hicks even vermeld. Voor degenen die nog niet weten wie zij is: Esther Hicks is een chanel dat de gedachten van Abraham doorgeeft. Abraham is niet een persoon, maar is eigenlijk meervoud en zegt dat ze Source Energy zijn. Source Energy is wat er altijd was, het is het niet fysieke deel van ons. In feite zijn wij mensen een extensie van Source Energy.

Abraham laat Esther Hicks de Law of Attraction onthullen. Ik heb de dvd gekocht via Amazon.com waarop Ester als chanel te zien is en de vibraties van Abraham omzet in woorden. (Dus gewoon vertelt wat het antwoord van Abraham is op vragen van de interviewer)

Deze dvd heeft op mij nog meer indruk gemaakt dat de dvd The Secret. Ik kan iedereen aanraden deze dvd te bestellen. Er wordt voor weinig meer geld ook het boek the Law of Attraction bijgeleverd. ik moet nog een zeggen dat het Engels dat Esther Hicks spreekt heel makkelijk begrijpbaar is. Dat van haar man Jerry Hicks is wat moeilijker. Maar voor Esther hoef je je niet goed in Engels te zijn

Geen opmerkingen: