maandag 30 maart 2009

Nieuw plannetje. Doelen Bereiken. Online Cursus

'k Heb al vaker een bericht geplaatst over doelen bereiken. Ook de berichten over collages en de berichten over de Law of Attraction vallen onder Doelen Bereiken.
Mensen die geïnteresseerd zijn in de Secret zijn geïnteresseerd in Doelen bereiken.

Zelf mag ik ook weer wat gerichter aan mijn doelen gaan werken. Sommige van mijn eerder gestelde doelen zijn uitgekomen, sommige niet. Sommige zijn verdwenen en sommige staan nog steeds of er zijn nieuwe voor in de plaats gekomen.

Mijn plan is om gericht aan mijn doelen te gaan werken en jullie, mijn lezers op de hoogte te houden. Nog mooier zou het zijn als we met een groepje aan onze doelen werken en elkaar tips en ervaringen doorgeven. Ik lever dan een bijdrage met adviezen waarvan ik zelf heb ondervonden dat ze werken. Of met adviezen die ik in de vele cursussen die ik gedaan heb, heb opgestoken.

Zo uit mijn hoofd zijn dat de volgende cursussen: Eén jaar LIFE met Roy Martina en Nisandeh Neta. Ondernemersweekend met Nisandeh Neta. POA week op Ibiza met oa. Ilse Keijzer. Verder ben ik gecoached door Sean Mize, Ingrid Teeuwen en Felix de Brabander. Ik heb gidsennmeditaties gedaan, sessies gehad met een medium en ik heb een cursus van Denis Waitly en misschien nog wel meer.

De bedoeling dat dit plannetje uitloopt op een cursus doelen bereiken en dat ik er een boek over schrijf.

Ik heb al eerder e-books geschreven, bijvoorbeeld Zonder GEKheid en 6 Soorten Stress. Ook heb ik een aantal kleine, gratis ebookjes geschreven (stuk of 6. En niet te vergeten mijn afirantaboekjes. (affirmaties)

Ik denk dat ik aan een online-cursus toe ben. Ik nodig jullie uit om aan de (gratis)proef mee te doen.

2 opmerkingen:

laura zei

hallo liefya,

ik heb denk ik wel intersse.
ben zelf ook heel erg met de secret en affirmaties bezig en sommige dingen die uitkomen zijn echt zo bijzonder.

liefya zei

Hoi Lauraen anderen,
Ik ben een paar dagen weg geweest. Ik ben aan het inventariseren. Ik zie juist dat Roy Martina een gratis cursus aanbiedt. Ik wil die eerst bestuderen. En ik ga me beraden. je hoort van me!