donderdag 17 september 2009

Geleide meditatie Krijtrotsen


Ik ben blij jullie te vertellen dat ik een nieuwe geleide meditatie gemaakt heb.
KRIJTROTSEN. Het geheel is in een paar sessies in een professionele studio opgenomen en gemasterd. Het is dus van een uitstekende kwaliteit.

Krijtrotsen bestaat uit drie delen. Eerst krijg je de ontspanning van het lichaam door middel van een bodyscan. Dan krijg je ontspanning van de geest, door middel van de geleide meditatie, waarin je een wandeling maakt langs majestueuze krijtrotsen en nog meer dingen beleeft. Tot slot luister je naar ontspannende muziek die perfect is voor verdere meditatie. Maar ook is de muziek bij uitstek geschikt om te visualiseren. Omdat je al helemaal ontspannen bent is het gemakkelijker om te visualiseren. Je gedachten zijn namelijk al tot stilstand gekomen. Je maalt niet meer.

Zelf visualiseer ik vooral als ik in dit derde stadium ben. Eerst ontspan ik me en dan pas ga ik visualiseren.

Kun je niet visualiseren? Maak je geen zorgen, je iets voorstellen is goed genoeg. Je kunt je toch voorstellen dat je op vakantie bent in een warm land en lekker aan het strand ligt?

Dus stel je tijdens je visualisatie voor hoe je wilt dat je leven is over een paar dagen,weken, maanden of jaren, de tijd maakt niet echt uit!

zie www.zondergekheid.nl/krijtrotsen.htm

Veel succes!

Geen opmerkingen: