maandag 14 september 2009

The Secret. Waardering voor jezelf

De sleutel om de juiste vibraties te krijgen om te wereld te kunnen creëren, om absoluut geen weerstand te voelen en om wat je geworden bent en wat je verlangt totaal te laten samenvallen en om alles wat je wenst fysiek te ervaren is de staat van waardering - en er is niets belangrijkers dan de waardering voor jezelf.

Eenvoudig gezegd betekent dat, dat als je waardering voor je zelf hebt, dat je dan gemakkelijk in de flow komt en dat dan de Wet van de Aantrekkingskracht, de Law of Attraction, gaat werken.


Affirmaties kunnen helpen om je zelfwaardering op te vijzelen. Ik zou niet te moeilijk doen met ingewikkelde affirmaties, Daar kun je juist extra weerstand tegen hebben.
Herhaling van eenvoudige affirmaties werkt prima. Neem bijvoorbeeld een stuk of vijftig affirmaties en neem ze iedere dag even (snel) door. Je zult dan snel merken of het merkt of niet. Zelf neem ik iedere dag een van mijn afirantaboekjes door.

In een van mijn afiranta (affirmatie) boekjes staat het zinnetje: ik neem de trap in plaats van de lift. Ik heb zo een afkeer van liften gekweekt. En ik ga altijd met de trap. Soms heb je wel een erg hoog gebouw, dan moet ik echt over een blokkade heen om de lift te nemen. Je kunt hiermee zelf de test doen of affirmaties voor jou werken.

Kijk maar eens op www.affirmaties.blogspot.com
Zie label eigenwaarde. Je kunt daar ook affirmaties beluisteren. Kies een luisterboekje uit en luister een week naar dezelfde affirmaties. Je kunt ook een boekje bestellen en het in je vestzak stoppen,om af en toe eens voor de dag te halen en een stuk af 20 affirmaties te lezen. Het Werkt!

Geen opmerkingen: