zondag 25 oktober 2009

Abraham en Esther Hicks

Ik kan jullie aanraden om je in te schrijven op de quote van Abraham. Iedere dag een positief zinnetje in je mailbox. Stiekem denk ik dat deze quotes me veel helpen.soms vertaal ik ze hier op het the secret blog. Op het ogenblik heb ik één suggestie altijd in mijn hoofd: vertel het verhaal een beetje beter.

Wij vertellen graag de dingen een beetje negatief. Soms ironisch. Of tenminst zijn we realistisch als we ons verhaal vertellen. Maar je mag het best iets mooier vertellen.

Als je iedere dag je verhaal iets mooier vertelt dan de realiteit, wordt je verhaal ook steeds wat mooier. Misschien vertel je je verhaal zelfs meestal iets slechter, iets zieliger, iets aangedikt om het dramatischer te maken. Dat vind je ook niet echt een probleem toch? Begin dan nu maar met het verhaal iets mooier te vertellen. Je had iets meer succes. Leg de nadruk erop dat je genoten hebt, vergeet even dat "maar". je leven wordt er absoluut beter van. Probeer maar.

Doe ook iedere dag gewoon je best om je leven iets beter te maken. Het is mogelijk om in één klap je wensen gerealiseerd te zien. Maar vergeet niet dat langzaam aan ook heel goed werkt.

Geen opmerkingen: