zaterdag 24 oktober 2009

Uitgekomen Wensen

Als je er oog voor begint te krijgen wordt het leven steeds makkelijker. Het lijkt warempel wel of ik maar iets te wensen heb en het komt in orde. Wat zal ik allemaal nog gaan realiseren. Al eerder had ik vastgesteld dat kleine wensen niet moeilijk meer zijn. Zoals de theebeurs, lang geleden. En het zijn meer van die terloops geuite wensen die soms meteen de volgende dag of week gerealiseerd worden.

Ik had een vaag idee om in Noord-Brabant te gaan wonen. Ik hou van Amstredam, maar het is mooi geweest. Ik wil meer rust. Ik wil meer natuur, ook om meer bij mezlef te blijven.

Dus ik vertel hier en daar dat ik volgend jaar ga zoeken. Ik wist nog niet hoe dat moest, het was niet meer dan een idee. En ik dacht dat het nog wel een paar jaar zou duren voor ik ht kon realiseren. Dus ik heb denk ik een half jaar met het idee rondgelopen zonder er verder iets mee te doen.

Eind september nam mijn schoonzus me mee naar een vriendin. Die vriendin bleek een bungalow (chalet) te huur te hebben. Sins half oktober zit ik nu in Chaam.

Ik kan mijn geluk niet op. Ik fietste gisteren in de omgeving. De herfst is zo ontstellend mooi. Ik dacht: ik kan wel doodgaan van puur geluk. Hahaha, dat moet ik waarschijnlijk niet schrijven. Maar zó serieus ben ik nu ook weer niet. Als er helemaal geen berichten meer komen, dan weten jullie dat het van puur geluk is.

Ik kon in de supermarkt geen goed volkorenmeel vinden. Op mijn fietstocht kwam ik langs de molen in Ulvenhout. Daar wordt het meel langzaam door windkracht gemalen. Ik had mijn wens nog niet geuit of ik had mijn kilootje volkorenmeel al.

Geen opmerkingen: