zaterdag 15 mei 2010

Booming Business Goud (3)


2. Luister een paar weken naar het webinar.

Je kunt vrijblijvend naar het webinar luisteren, zodat je meer over de booming goud business leert en goed kunt beslissen of je mee wilt doen of niet. Je kunt je gewoon iedere maandag, dinsdag, woensdag en donderdag aanmelden voor het webinar, zonder dat iemand hoeft te weten dat je dat doet. Je vult wel een naam in, maar dat hoeft niet eens je eigen naam te zijn. Niemand hoeft te weten dat je luistert. Maar ja, waarom eigenlijk mogen ze dat niet weten?

Ik zelf ben vaak op het webinar aanwezig. Ik meld me aan onder de naam Liefya. Er is altijd een persoonlijke chatmogelijkheid op het programma. Je kunt me gewoon via de chat iets meedelen. Als je zeker wilt weten of ik aanwezig zal zijn, stuur me dan even een mailtje, dan zal ik er zijn (liefya @gmail.com)

Idere maandag, dinsdag en donderdagavond om 21.00 uur op www.dimdim.com. Klik op join meeting. Vul in getrichteam2010 en klik op join.

Op maandag voor absolute beginners. Op dinsdag meer informatie. Op donderdag informatie voor mensen die alleen goud willen sparen en geen affiliate willen worden.

Op Woensdag om 8 uur meer informatie over het compensatieplan.

Klik op de link voor meer informatie:
www.goudkaartjes.nl/affiliates.htm

Geen opmerkingen: