zaterdag 15 mei 2010

Succesverhaal The Secret. Booming Business Goud


Zojuist een boterham met verse aardbeien op, in mijn tuin, met de bloeiende sering en nog bloeiende zwarte tulpen-queen of the night, geloof ik.

Wie dit weblog al lang volgt weet dat ik vroeger een tuin wenste. Al vrij meteen kreeg mijn zoon een huis met tuin en ik kon met die tuin doen en laten wat ik wilde, Het was zo goed als mijn tuin. Nu zit ik op mijn chalet in een vakantiepark. Nu heb ik dus echt een eigen tuin.

Wie dit weblog al lang volgt weet ook dat ik vroeger detox voetenbaden verkocht en dat ik wenste dat ik een goede omzet had. De voetenbaden hebben het een tijdje goed gedaan. Het netwerkmarketingbedrijf waarmee ik begonnen was is over de kop gegaan. Maar de voetenbaden heb ik nog een paar jaar verkocht. Nu doet iemand anders het, maar ik krijg nog steeds commissie, zonder dat ik er iets voor hoef te doen.

Mijn volgende stap was e-books en geleide meditaties verkopen via internet. Het heeft even geduurd. Maar nu loopt het goed. Kijk naar mijn volgende bericht, dan zal ik even de verdiensten van begin mei kopiëren.

Ik wil maar zeggen: ik ben succesvol en je kunt meedoen met mijn volgende booming business
.
Ik was docente Nederlands en ik wist 0,0% van zakendoen. Nu na een paar jaar, kan ik je veel leren. Wat ik overigens het allerbeste geleerd heb is altijd positief en vrolijk zijn, overal de goede kant van zien. Ik heb dat moeten leren. Ik heb PTSS gehad en nu ben ik positief en succesvol. -Dat kun jij ook. Met mijn hulp!

Wil je het wat sneller doen dan ik het gedaan heb?
Doe mee met de Booming Goud Business en schrijf je in voor meer informatie!

Geen opmerkingen: