woensdag 21 juli 2010

The Secret. Je goed voelen is het begin.

Een paar jaar geleden was The Secret in. Veel mensen kochten het boek en dachten dat hun leven nu helemaal zou veranderen. voor een paar mensen is dat ook gebeurd. De meeste mensen zijn weer terug in hun oude leventje en er is niet veel veranderd.

Denk je : het is allemaal flauwekul en het kan helemaal niet: vraag en u zal gegeven worden? Dat stond overigens al in de bijbel. Maar ja, voor de meeste mensen werkt het dus niet.

Het echte geheim achter The Secret is dat gelukkig zijn en je goed voelen niet het einddoel is, maar juist het begin. Als jij denkt dat je gelukkig bent als je die honderdduizend, die auto of die wereldreis eenmaal hebt, dan heb je het mis.

Heb je tevergeefs The Secret en de Law of Attraction toegepast en is er niet echt veel positiefs in je leven veranderd? Leer dan nu gewoon om je goed te voelen. Ik heb al eerder berichten geplaatst over hoe je je gelukkig kunt voelen.

Je kunt ook NU beslissen om met affirmaties aan de slag te gaan. Ik kan je echt verzekeren dat ze werken!. Niet alleen bij mij maar ook bij verschillende mensen in mijn omgeving. Gebruik de affirmaties niet zomaar een paar weken of maanden. Nee ,maak het onderdeel van je leven. Na een kortere of langere tijd is je leven gewoon beter, ben je gewoon gelukkig. Dit is mijn ervaring!
AFFIRMATIES

Geen opmerkingen: