zondag 9 december 2007

Gratis Afiranta's voor de Kerst


Gratis Afirantaboekjes
Het zijn affrirmatie-mantra's, 250 per deeltje op vestzakformaat. KLein en schattig. In eerste instantie voor mezelf, maar ik wil ze ook verkopen.
Ik heb ze zelf geschreven, geprint, gelayout en dergelijke. Alleen naar de binder gebracht om te binden.

De eerste 15 gegadigden kunnen drie boekjes toegestuurd krijgen, alleen voor de verzendkosten à €1,32.


In the POA week op IBIZA ga ik misschien wel aan mijn zakelijkheid werken. Dus profiteer maar van dit aanbod, zolang het nog kan.

Verschenen titels:
De eerste 250 Algemeen
De tweede 250 Ondernemen
De derde 250 Voor studenten 1
De vierde 250 Het glas is vol
De vijfde 250 Harmonieuze relatie
De zesde 250 Gezond en slank

Stuur een mailtje naar liefya@gmail.com Of maak €1,32 over op rekening 60 62 24 726 tnv A. Hilgers (Amsterdam)onder vermelding van welke nummers je wilt en het adres waar ik het heen moet sturen.
België:
(IBAN) NL88ABNA 0606224726

1 opmerking:

Edith zei

Ziet er mooi uit. Ken je trouwens deze website ook? http://www.affirmatie.nl. Mail me even dan kunnen we naar elkaar linken!