zaterdag 16 februari 2008

Esther Hicks en Fatin

Ik heb al eens eerder geschreven over Fatin. Zoals Esther Hicks is Fatin ook een chanel. Maar geen chanel dat door middel van overleden mensen spreekt. Het gaat veel dieper. Ze heeft contact met een veel diepere, wijze entiteit. Een entiteit die nooit een fysieke status heeft gehad, maar het niet fysieke deel van ieder van ons is.

Ik stel voor dat je een van de video's van Esther Hicks bekijkt. Fatin doet mij heel veel aan Esther Hicks denken. In feite was het andersom. Ik heb een sessie bij Fatin meegemaakt. Pas later zag ik de DVD Abraham van Esther Hicks. En Esther Hicks deed me aan Fatin denken. Zoals Abraham de vragen van de interviewer via Esther op een heel wijze manier beantwoordt, zo beantwoordt Fatin ook de vragen van het publiek.

Voor sommige mensen kan het antwoord heel verrassend zijn, maar voor mij was het eigenlijk alsof ik het al wist, dat ze het alleen uit mijn chaotische gedachten tevoorschijn kon toveren.

Ik denk dat Fatin binnenkort volle zalen trekt. Maar wie dit leest kan nog het begin van Fatin meemaken. Wat een kans!

Op 29 februari vrijdagavond kun je er bij zijn. Fatin in het Mirrorcentrum in Amsterdam voor 25 euro. Inschrijven via www.estoy.nl

Ik denk dat niemand dit wil missen.

Geen opmerkingen: