maandag 21 april 2008

The Law of Attraction. Het werkt. (3)

Lezers van dit blog weten al dat ik steeds beter word in het aantrekken van kleine dingen. LOA.De laatste week weer een klein ding.

Ik woon in Amsterdam centrum. (Voor de mensen die het niet weten: 2 euro per uur parkeergeld-7 jaar wachten op een parkeervergunning -en dan nog het verkeer in de stad)
Ik fiets dus en soms moet ik een bus halen.

Vorige week kwam het twee keer voor dat ik een bus moest halen. Ik heb dubbel slot op mijn fiets en het is zaak om ook altijd je fiets dubbel op slot te doen. Mijn hangslot was verroest en ik krijg het bijna niet meer op of van slot.

De bus stond al klaar om te vertrekken en ik weet dat als ik mijn fiets niet op slot krijg, die bus zonder mij zal vertrekken. Normaal voor mij was om in zo'n geval te stressen, mijn fiets niet op slot te krijgen en de bus te missen.

Ik zeg nu tegen mezelf : rustig blijven. Ik visualiseer dat mijn slot als vanzelf dicht gaat en dat ik de bus haal. En dat gebeurt dat tegenwoordig ook zo. Tot twee keer toe, afgelopen week.

Het leven wordt een stuk makkelijker als je geleerd hebt op de juiste momenten niet te stressen, maar rustig te blijven en even in je hoofd te zien wat je wilt wat er gebeurt. Probeer het maar. Er zijn zoveel situaties waarbij je het uit kunt proberen!
De Law of Attraction werkt.

Geen opmerkingen: