zaterdag 17 mei 2008

Nieuwe dromen



Het is tijd voor nieuwe dromen. Niet dat alles al gerealiseerd is, maar het meeste is al een eind op weg. Ben nog geen miljonair, maar beleef wél mijonairsvakanties. eigenlijk vind ik dat ook mooi genoeg. Want ik heb ook even mogen ruiken aan wat er allemaal te doen valt in een huis van 3 miljoen. Niet dat je dat allemaal zelf doet, natuurlijk, maar het regelen, moet toch iemand doen. Ik vond het fijn dat ik de tuin mocht doen, met het idee dat het allemaal van mij was.


Nu droom ik er wel van om op Ibiza te gaan wonen, maar het ligt al in het vooruizicht, want mijn vriend Jan is er en bereidt de weg voor. Ik ga nu maar eens wensen wat ik daar wil doen. en het zijn andere wensen dan ik eerder had. Misschien kom ik nu tóch dichter bij wat ik werkelijk wil.

* Ik wil graag lekker op straat saxofoon spelen en met de pet rond gaan.



* Ik wil graag manden vlechten. Ik heb wat armbandjes en kleine dingen gevlochten. Dat vind ik nou echt leuk, spul uit de natuur halen en er iets van maken.




* Ik wil graag potten leren bakken, en dan vooral ook de klei zelf uit de grond halen en er iets van maken.



* Ik wil een grote tuin bijhouden, bloemen en moestuin.




Het zijn wel kleine wensen geworden, maar ja, als ik dat nou wil! Ik wil dan nog wel een paar keer per jaar op de een of andere chique villa oppassen. Heerlijk. En ik wil ook nog steeds wat meer inkomsten van mijn online-uitgeverij en mijn internetmarketing halen, maar het wordt nu ondergeschikt. Of tenminste: het is allemaal in gang gezet en ik ga er mee door. Dus dat komt vanzelf goed.

Geen opmerkingen: