vrijdag 23 mei 2008

Toch miljonair worden?

In mijn vorige bericht vertelde ik dat ik wel tevreden was met wat mindere doelen. Ik besef ook dat ik zag wat er allemaal bij komt kijken als je miljonair bent en een ressort van 3 miljoen wilt onderhouden-misschien dat ik daar voor terugschrok.

Maar toevallig doe ik op het moment een driedaagse cursus voor ondernemeers bij Open Circles. En ik weet het weer: oh ja, ik heb een groot potentieel, en ik moet daar zeker wat mee doen. En als je miljonair bent kun je zeker ook heel veel voor anderen doen.

Bovendien lijkt miljonair worden me nu ook weer heel makkelijk.

Voor mensen die dat tóch niet kunnen geloven:

3 jaar geleden was ik nergens. Ik zat in de ziektewet en zag mijn salaris achteruitgaan. Toen heb ik de LIFE cursus bij Roy Martina gedaan. Een jaar lang. Omdat ik weinig geld had kon ik meedoen als €-buddy. Voor bijna geen geld (50 euro) per maand een heel jaar lang workshops in binnen -en buitenland. Toen heb ik ook doelen leren stellen. Ik heb nu mijn vakantieplekje op Ibiza, mijn eigen onderneming, en ik kan nu betalen voor de dure cursussen.

Als je nog niet weet hoe je rijk kunt worden: het komt omdat je nog moet leren! En de cursussen zijn belachelijk duur vind je? Nisandeh Neta geeft nog steeds gratis workshops. Als jij ervoor gaat en bijvoorbeeld de workshop over hoe je inkomen met een derde te verhogen volgt, dan moet het volgens mij zo zijn dat je volgend jaar wél een dure cursus kunt betalen. Zo heb ik het gedaan en ik kom telkens weer een hele stap verder.

Af en toe een workshop of cursus en je voelt je goed, je gelooft er weer helemaal in en je zelfvertrouwen groeit aanzienlijk! Ga in ieder geval een gratis naar eencursus van Nisandeh Neta.

Cursussen en workshops die ik (de laatste jaren) gevolgd heb: Nadat mijn jongste kind 4 was geworden en naar school ging, heb ik, vanuit de bijstand de avondopleiding tweede graads Nederlands en NT2 (en niet afgemaakte eerste graad) gedaan. Dat was zwaar, want ik mocht van de bijstand geen dagopleiding doen en ik moest zelf betalen.

- Een bestseller schrijven online (Roy Martina en Willem Jan van de Wetering)
- Emotioneel Evenwicht (Roy Martina)
- Chakra Balancing (Roy Martina)
- Detox cursus (ergens in Brabant)
- Detox cursus online (Roy Martina)
- LIFE Roy Martina en Nisandeh Neta, Mayana en anderen
- online cursusje DTP
- gratis workshops van Open Circles:
* hoe een boek schrijven in 28 dagen
* communicatie
* verhoog je inkomen met een derde
- The Power Of Attraction met Len Doens en Ilse
- Internet Marketing Eelco de Boer
- En nu dan Monetize your expertize met Open Circles (Nisandeh Neta)

Ik schrik er zelf van hoeveel. Reden te meer om tóch voor miljonair te gaan.
Zoals ik al zei: een makkie!




javascript:void(0)
Bericht publiceren

1 opmerking:

kavix zei

hallo liefya,

Veel succes in je reis om miljonair te worden!!

Geloof in jezelf en geef niet op!

er is genoeg rijkdom voor iedereen op de wereld en jouw deel is al aanwezig en wacht totdat jij hem claimt!!