maandag 9 juni 2008

Collage volgens Nisandeh Neta

ik kan iedereen aanraden het boek Elements of Success van Nisandeh Neta (of Leef Lekker in het Nederlands)te lezen en te gebruiken. volgens de aanwijzingen in dit boek maak ik mijn collages.

Je verdeelt je collage in zeven delen, zeven kleuren. Bij ieder doel en kleur heb je je doel in één zin opgeschreven (euhm, ik heb het deze keer langer gedaan) Maar je moet je doel in één zin kunnen zeggen.

Bij het boek van Nisandeh horen twee cd's. Eén luister je 's avonds als je naar bed gaat en de ander beluister je 's morgens voordat je opstaat. 's Avonds zijn het een soort affirmaties waar je naar luistert en 's morgens zijn het een aantal verschillende meditaties (onder ander over overvloed en helderheid) waarin je je rode, je oranje, je gele enzovoort doel visualiseert. Dit doe je zes weken lang. Door dedag heen lees je ook nog af en toe je doelen op. Na die zes weken kun je het helemaal loslaten.

Voor mij werkt het werken met de methode van Nisandeh verbazingwekkend goed. Beter dan alleen een collage.

Zie www.opencircles.nl

1 opmerking:

Tahir zei

Ik ben vandaag aan dat boek begonnen. Ik zou meer willen horen over hoe het voor jou heeft gewerkt en wat je ermee hebt bereikt. Bedankt voor de tips over de cd's. Dat ga ik ook toepassen.

Liefs,
Tahir