woensdag 25 juni 2008

Zelfrespect : gratis affirmaties beluisteren: Afiranta's op mp3


Je weet dat affirmaties zouden moeten werken, maar bij jou misschien niet? Vaak wil het onbewuste niet geloven wat je allemaal over jezelf beweert: ik accepteer mezelf, ik hou van mezelf, ik vind mezelf fantastisch. Soms werkt het neit echt.

Er zijn veel manieren om de affirmaties tóch te laten werken. Ontspan en mediteer van te voren. Zeg de affirmaties honderdduizend keer. Misschien weet je al dat velen van ons onszelf niet goed genoeg vinden omdat we voor onze zeventiende verjaardag al gemiddeld 180.000 keer gehoord hebben hoe slecht, dom, lelijk en wat al niet zijn.

Dar moeten héél wat affirmaties tegenover staan. Als je tijdens je affirmatie de switch, of karateslag gebruikt, helpt het al een stuk beter. (sla met je vuist van je rechterhand met de kant van je pink snel en hard driemaal in de palm van je linkerhand en vice versa, telkens weer.)

Om héél veel affirmaties te doen heb ik boekjes gemaakt in een serie 18.000 afiranta's. Er zijn nu zes boekjes op vestzak formaat klaar en te koop.

Maar ik wilde nog meer. Ik heb een subliminaal programma met afiranta's. De afiranta's (affirmaties) verschijnen dan op je scherm op verschillende plaatsen en ze verdwijnen weer zó snel, dat je niet kunt lezen wat er staat. Maar je onbewuste heeft het wel gelezen! Zo werken de afiranta's ongemerkt op je onbewuste.

Tot slot ben ik begonnen om afiranta's, door mezelf uitgesproken op te nemen. Ik doe het in de toesprekende vorm. Ik zeg de afiranta dus tegen jou. Ik denk dat ook dat een manier is om het beter op te nemen. Uiteindelijk moet je tegen jezelf kunnen zeggen dat je fantastisch bent, maar het is ook wel lekker als een ander het zegt. per slot van rekening ben je ook door toedoen van anderen gaan denken dat je niet helemaal bent zoals je zou moeten zijn!

Ik heb vandaag een klein stukje opgenomen, ongeveer drie minuten. Je kunt het beluisteren via een link op de volgende pagina: Afiranta 1
Ik vond het erg leuk om te doen en zelf te luisteren. Morgen ga ik mijn hele eerste afirantaboekje doen. Jullie mogen dan allemaal (gratis) gaan luisteren hoe goed je bent, hoe waardevol, hoe mooi en succesvol en ga maar door!

Voor boekjes (vestzakformaat) met affirmaties Klik HIER

Geen opmerkingen: