maandag 9 juni 2008

Nieuwe collage (vision board)

Het volgende lees je eigenlijk van beneden naar boven. rood is de basis, (basis chakra)
Bij deze doelen van mij ben ik mijn nieuwe visionboard/collage aan het maken.
Ik zal nog uitleggen waarom ik het precies op deze manier doe.

Ik ben een nieuwe collage aan het maken, omdat toch een heel aantal punten van mijn vorige collage uit zijn gekomen,zoals ik hier al een keer uit de doeken gedaan heb. Ik ben er zelfs van overtuigd dat ik niet naar Ibiza zou gaan emigreren (jaja, volgend een jaar) als ik die collage niet gemaakt had.

Hier zijn dus alvast mijn doelen--deze keer precies en uitgebreid. Ik weet veel beter wat ik wil dan pakweg twee jaar geleden.


Ik ben heel spiritueel.. Ik voel me verbonden met hemel en aarde. Ik ben een expert in meditatie. Ik maak cd’s en geef cursussen.

Ik heb een fantastische 0nline Uitgeverij. De uitgeverij verkoopt 10 Roy Martina boeken per dag. Andere eigen geschreven boeken ook 10 per dag. Cd’s 10 per dag. E-books van anderen per persoon gemiddeld 1 per dag.

Ik woon op Ibiza en mijn kinderen soms ook. We gaan vaak op reis per boot of vliegtuig. Ik zie mijn kinderen en andere familie vaak.

Ik heb een fantastische tuin met bomen, bloemen, planten. Mijn moestuin levert alles wat ik wil. Ik leef me uit met het maken van potten en manden.

Ik heb over een jaar een werkinkomen van €25.000,- netto per jaar. Ik heb een cashflow van €25.000. Mijn bedrijf is €75.000 waard.

Ik speel saxofoon en ik dans salsa. Ik heb een leuk clubje om muziek te maken en te dansen.

Mijn relatie met Jan is beter dan ooit op alle gebieden. We gaan dagelijks in het houtgestookte bubbelbad.

Jammer dat de kleurtjes niet meegekomen zijn.

Geen opmerkingen: