woensdag 5 maart 2008

Fantasie AVONTURENREIS




Een tijdlang heb ik slapeloze nachten gehad. Ik heb van alles geprobeerd. Bed omdraaien, warme melk, kruidenthee, stoppen met koffie, héél vroeg opstaan, wandelen, me uitputten met fitness, sauna, raam verduisteren. Eigenlijk was het enige dat hielp afreizen naar het platteland. Maar ik woon nu eenmaal in een grote stad, op een flat 4 hoog. Maar nu slaap ik ook goed in mijn eigen bed aan de straat- en grachtkant. Ik zal je mijn geheim verklappen.

Ik ging naar bed en dan zette ik een cd aan met een geleide meditatie (vaak van Roy Martina). Ik ging dan niet mediteren; het was wél mijn intentie om naar de cd te luisteren. Maar na de eerste paar woorden viel ik al in slaap. Ik heb zelden een hele cd afgeluisterd.

Nu ben ik zelf geleide meditaties aan het opnemen. Samen met mijn dochter Barbara Rana, die het pianospel op de achtergrond verzorgt. Om even uit te proberen kun je
Ontspanning tijdens het werk of Happy People even uit proberen.
Dat waren ook onze probeersels. Barbara en ik worden steeds professioneler en dat valt te horen in AVONTURENREIS Avonturenreis is speciaaal geschikt voor als je niet zo goed kunt inslapen.

Je hoeft alleen maar hier de geleide meditatie AVONTURENREIS te downloaden. Je kunt meteen luisteren!

Wat is een geleide meditatie? Eigenlijk is het een fantasie, zodat je even niet aan de beslommeringen van alledag hoeft te denken. Je gaat mee in het verhaal. en als je ernaar luistert terwijl je in bed ligt, dommel je zó in slaap.

Download hier voor de vriendenprijs van 9 euro en laat direct de ontspanning over je heen komen!

Geen opmerkingen: