zondag 2 maart 2008

Zonder GEKheid, e-book

Jaren geleden was ik een tijd niet meer in staat om naar mijn werk te gaan. Ik heb eenheel traject doorlopen via huisarts en psycholoog en psychiater. Uiteindelijk ben ik in het alternatieve circuit terechtgekomen.
Die tijd is al lang weer voorbij. Maar ik heb een boek geschreven over wat er allemaal gebeurd is. In dat boek heb ik ook verslag gedaan van sommige therapieën die ik ondergaan heb. Ik heb onder ander EMDR ondergaan, ik heb aan Reiki gedaan, ik ben naar een Second Opinion kliniek van Roy Martina geweest, ik heb een Instant Release technieken geleerd, Chakra Balancing en Emotioneel Evenwicht en meer.

Behalve het boek zonderGEKheid dat ik geschreven heb en dat hier, via Internet als e-book te koop is, heb ik ook een gratis e-boekje met 34 tips voor emotionele gezondheid geschreven. En ik heb drie geleide meditaties gemaakt.

Hier: zonder GEKheid.nl kun je het hele pakket kopen. Eigenlijk koste het boek 27 euro en de geleide meditatie Avonturenreis 17 euro. Maar je kunt ze hier te samen voor 27 euro krijgen, betalen kan met ideal en je kunt meteen beginnen met downloaden, lezen en luisteren. De extraatjes, 34 tips en nog twee korte geleide meditaties zitten in het pakket erbij. zie: zonderGEKheid.nl


Wil je eerst nadere informatie per email?

Geen opmerkingen: