zaterdag 16 mei 2009

Vrolijke Doelenposter. Collage


Ik kan het even niet laten om al de vooraankondiging te doen: binnenkort verkrijgbaar sjabloon voor digitale doelenposter/collage. Mijn zus heeft het sjabloon in html gemaakt. Alles wat je hoeft te doen is de oranje zinnetjes op het sjabloon vervangen door je eigen zinnen, je doelen, je wensen of affirmaties.

Je kunt ook eenvoudig afbeeldingen toevoegen. Het handige is dat je deze doelenposter op het beeldscherm van je computer kunt zien wanneer je maar wilt en dat je tekst en afbeeldingen kunt veranderen, makkelijker dan bij een werkelijk geknipte en geplakte collage.

Ik ben er gisteren een (lange)avond mee bezig geweest. In één avond kun je hem dus af hebben. Als je een perfectionist bent duurt het waarschijnlijk wat langer.

Ik was niet echt met doelen bezig, want ik had niet zo lang geleden al een collage van vlees en bloed :-)gemaakt. Ik wilde gewoon een voorbeeld maken en het grappige is dat voor mij mijn doelenposter juist intuïtief heel goed geworden is, omdat ik vooral meer tijd aan creatieve, ontspannende en leuke dingen wil besteden.
Hij ziet er heel vrolijk uit.
Je kunt hem hier zien: www.zondergekheid.nl/collage.htm
De sjabloon is gratis verkrijgbaar bij een van de lessen van de online cursus Doelen Bereiken.

Geen opmerkingen: