zondag 17 augustus 2008

Genezen door contact met je cellen


Vandaag heb ik door de boeken geneusd bij de New Age winkel Himalaya in Amsterdam (Warmoestraat). Ik zag er het boek: Genezen door contact met je cellen van Barbara Wolf en Margaret Fikiori.

Margaret wordt per email door Barbara gecoached om te genezen van een beginnende blaaskanker door te praten met haar cellen.

Ik heb het boek enkel doorgebladerd, maar het werd snel duidelijk, dat Margaret door in gedachten te praten met haar cellen, het haar cellen steeds meer naar de zin kon maken. Ze kwam er achter welke muziek haar cellen fijn vonden en welke plaatsen die ze bezocht. Ook vonden ze de behandeling met de zapper van Hulda prettig.

Dit boek is een bevestiging van wat ik eigenlijk al wist. Je kunt communiceren met je cellen (zie ook het boek: the secret life of plants) En je cellen, dat is je lichaam. In sommige meditaties, onder andere van Vered Neta en Roy Martina en ik veronderstel ook bij de Silvamethode worden de cellen toegesproken of vrolijk en enthousiast voorgesteld.

Zelf zing ik iedere ochtend het cellenlied, om mijn cellen vrolijk en blij te houden.



Je kunt gewoon even het cellenlied beluisteren,zodat je de tekst en het deuntje kent. Je kunt het dan zelf iedere dag even zingen. Of je kunt het 5 minuten lang heel zacht op de achtergrond, zodat je het bijna niet hoort, laten draaien. Je onbewuste en je cellen horen het toch wel.

Geen opmerkingen: