zondag 10 augustus 2008

Wens Uitgekomen

Mijn zus was ook op de POA (Power of Attraction) workshop in december 2007. Toevallig hadden we alletwee tekenmateriaal meegenomen. En alletwee kunnen we eigenlijk niet tekenen.
Mijn zus had echt een wens om te leren tekenen en schilderen. Tijdens de POA week hebben we aan onze wensen gewerkt met de POA trap.

Nu, 8 maanden later is mijn zus uitgenodigd om gratis een aquarelleercursus (5 dagen)bij te wonen. En ik mag zelf ook mee. Oké, de cursus wordt gegeven door een nichtje, en het verblijf is in de boerderij van mijn broer. Maar toch. Mijn zus heeft alleen maar gewenst en niet gezocht. De cursus is gewoon aan komen waaien.

1 november 2008 is er een nieuwe POA week op Ibiza, in een heeeel mooie villa, met een yacuzzi met uitzicht op zee. Zie: POA IBIZA

Geen opmerkingen: