zaterdag 27 september 2008

Het zal lukken!

Misschien lukt het je niet om altijd te doen wat je van plan was. Hier zijn een paar methodes ombeter bij je voornemens te blijven en uiteindelijk je doelen te bereiken.

1. Denk ’s avonds voor je naar bed gaat en ‘s morgens als je opstaat bewust even aan je doelen. Wat zijn je doelen en wat ga je er die volgende dag aan doen. Zeg vervolgens affirmaties, zoals : Ik kan mijn doel bereiken en ik mag mijn doel (vul je doel in) bereiken, ik ben goed in het bereiken van mijn doelen . Je kunt eventueel de switch of karateslag erbij gebruiken.

2. Schrijf verklaringen op dat je je doelen zult bereiken en zeg ze iedere dag op, met de handen op het hart. Bijvoorbeeld, je zegt: ik maak mijn studie af, doe dat drie keer. En voel je daarna blij alsof je je studie afgemaakt heb. Of: ik schrijf mijn boek met veel plezier. doe dat drie keer. En doe dit iedere dag. Zo kun je niet vergeten waar je mee bezig bent en het volbrengen.

3. Gebruik acupunctuurpunten om je doelen te bereken. Door op bepaalde acupunctuurpunten te tikken kun je bepaalde onverwerkt emoties loslaten. Die emoties, die je niet in de gaten hebt, hebben waarschijnlijk verhinderd dat jij kunt doen wat je zou willen doen.

Als je doelen normaal haalbaar zijn (SMART),dan zul je ze op deze manier halen! gegarandeerd!

Geen opmerkingen: