maandag 29 september 2008

Wat te doen met je collage (visionboard)?

Je hebt je collage of visionboard af en wat nu? leg je hem in de kast of hang je hem op en kijk je er elke dag naar?

Dit was een vraag van Laura.

Meestal wordt gezegd. hang je collage op een plek waar je hem iedere dag ziet. uit ervaring weet ik dat je de eerste tijd bewust naar je collage kijkt en dat je hem later maar amper ziet hangen. op zich is dit goed genoeg. Want je onderbewuste pikt het heus wel op.

Maar wil je er alles aan doen en elk gereedschap aan pakken om je wensen waarheid zien worden, besteed er dan zes weken tijd aan.

Iedere ochtend en iedere avond ga je ontspannen zitten en haal je collage voor de geest. Je beleeft ieder item op je collage alsof het al in het heden gebeurt. Gebruik daar al je zintuigen voor. Je voelt ruikt ziet hoort alles alsof je wens al uitgekomen is. Daarna laat je het los (belangrijk) laat je wens op een wolk wegdrijven of iets dergelijks.

Extra is daar ook iedere dag affirmaties aan toe te voegen. zoals : ik hou van mezelf en ik ben het waard om mijn doelen te bereiken.

Zes weken lang, iedere ochtend en iedere avond. Daarna laat je het gewoon los. Laat je collage gewoon hangen, je ziet het af en toe, maar je doet er niets meer mee.

Zelf heb ik mij eerste collage op een gegeven moment opgeruimd. Toen ik het later voor de dag haalde was het ook bij mij zo dat vijf van de zeven punten waren uitgekomen.

Voor affirmaties kun je bij mij terecht. Ik heb heel schattige kleine boekjes gemaakt, op vestzakformaat. Je kunt ze zó in je tas of broekzak stoppen.
Afiranta's, 250 afiranta's per deeltje. Als je ze wilt bestellen, mail dan even naar liefya@gmail.com. Ze kosten 25 euro voor zes deeltjes, inclusief verzendkosten. Rechts op dit blog staat een link met meer informatie. Of Klik HIER
Ook heb ik er audiobestanden van: www.zondergekheid.nl/afiranta1.htm

Geen opmerkingen: