woensdag 17 oktober 2007

Collage en wensen die uitkomen

Nu heb ik het al een paar keer over mijn wensen gehad. Ik zei dat alleen kleine wensen bij mij uitkomen. Maar ik was dus wat vergeten. Eigenlijk ben ik al een tijd met The Secret bezig. En ik heb ook al wat meer gemanifesteerd.
Ik heb een jaar lang cursussen gedaan bij Roy Martina: LIFE Experience. Ik heb van dat jaar heel veel opgestoken. We hebben leren visualiseren, affirmaties doen we hebben geleerd hoe ons onderbewuste te beïnvloeden. Ook hebben we op een dag een collage gemaakt met plaatjes van onze wensen.

Ik woon op een flat en ik wilde graag een tuin, hoe dat wist ik nog niet, maar ik heb een plaatje van een tuin op mijn collage geplakt. Binnen een paar weken vond mijn oudste zoon een woning met tuin in Amsterdam. Hij heeft niks met tuinieren, dus sindsdien is die tuin van mij. Ik kan er doen en laten wat ik wil. Je kunt dat toeval noemen, maar zo makkelijk is het niet om in Amsterdam een woning te vinden, met tuin is al helemaal moeilijk, vooral als je niet 55+ bent.

Ik heb zeven kinderen (ja, dat is waar!). We zijn een nogal hecht gezin en dat is natuurlijk mooi. Maar een paar jaar geleden had, op één dochter na, niemand een relatie. Zó hecht wilde ik mijn gezin nou ook weer niet. Tijdens die workshop had Roy Martina het voorbeeld gegeven van zijn eigen collage, waarop hij een plaatje van een mooie, slanke, blonde vrouw had geplakt. Nu heeft hij al jaren een relatie met Mayana, mooi, slank, blond. Dus ik heb een foto van al mijn kinderen op de collage geplakt. Ze zitten allemaal gezellig bij elkaar, een foto, genomen bij de watervallen van Coo. Op de collage heb ik vanaf ieder kind een pijltje naar buiten getekend met een hartje. Op de jongste na, die nog een beetje jong is en mijn ene dochter wier passie helemaal in de muziek ligt(zie www.aciacalao.nl), heeft iedereen alweer tijden een relatie. Het is zó gewoon dat ik al helemaal vergeten was dat het ooit anders is geweest. Daarom is het ook goed om je collages te bewaren. Want je vergeet zó gemakkelijk dat wat je nu hebt vroeger een wens is geweest.

Er stond nog meer op de collage, sommige dingen uitgekomen, sommige (nog) niet. daarover later. De collage is nu vergeeld, maar ik moet er ergens nog een foto van hebben-die ga ik zoeken.

Geen opmerkingen: