dinsdag 16 oktober 2007

Wensen uitgekomen (2)

Mijn wens voor september was: de verkoop van 40 detox voetenbaden.(zie link: waarom ontgiften?) Ik was goed op weg. In plaats van het gemiddelde van vier per maand was het in september 16. Maar niet de gewenste 40.

Misschien wel eigen schuld. Ik vertrouwde het niet. Ik heb toch weer een (parttime)baan aangenomen voor de zekerheid. Tja, waarschijnlijk heb ik de freqentie en energie meteen weer een heel andere richting uitgestuurd. Meteen hield de verkoop zo ongeveer op. Ik verloor een goede klant. Mijn gemiddelde verkoop is wel iets opgeschroefd, maar dat ligt dan ook gewoon in de loop der verwachting, als je eraan werkt en je dingen doet, dan lopen de zaken gestaag beter en dat heeft niet zoveel met The Secret te maken.

Ik ben blij met mijn, weer vaste, inkomen. Maar ben ik ook blij met de rest?

Geen opmerkingen: