dinsdag 16 oktober 2007

Werken aan mijn wensen

UPDATE 6 APRIL 2009!!!
DIT IS ALLANG GEREALISEERD! KWIST NIET DAT IK DEZE WENSEN HIER NEERGEZET HEB. MOOIE HOUTEN VLOER VAN EEN VRIEND GEKREGEN DIE HEM OOK GELEGD HEEFT. EN MIJN KINDEREN HEBBEN GEZORGD VOOR EEN MOOIE BADKAMER MET LIGBAD. HEEFT ME ALLETWEE GEEN ROOIE CENT GEKOST! (vloer een paar maanden geleden en ligbad een jaar geleden)


Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik nog geen vertrouwen in het universum heb.
Ik heb respect voor mijn vriendin die stug doorgaat met haar ondernemerschap. (zie www.estoy.nl) en ik vertrouw erop dat zij veel succes zal hebben.

Mijn vertrouwen in het universum is nog niet zo groot. hoewel ik wel zie dat het voor anderen werkt: mijn zoon: zaken (www. skanna.nl)en mijn vriend die zijn dromen gewoon waarmaakt (www.grachtenjournaal.nl)

Mijn wensen zijn: Vrijheid -Financiele onafhankelijkheid en Genieten (Welvaart??) -Houten vloer en mooie badkamer.

Ik heb wel vertrouwen in mijn eigen kunnen. Ik doe dus even een stapje terug. Dit is mijn gedachtengang: als ik een vast inkomen heb kan ik eindelijk mijn rekeningen automatisch laten betalen en heb ik die zorgen niet meer. Dat is beter. Zonder die zorgen kan ik beter van mijn vrijheid genieten. Dat is alleen maar meer voordeel.

Als ik een baan heb, heb ik zeker een goed genoeg inkomen en kan ik sparen voor een houten vloer en een mooie badkamer.(Op het plaatje: badkamer met houten vloer. Zie silo6.nl) Ik kan werken en ik kan geld verdienen. Als dat lukt, krijg ik alleen maar weer meer vertrouwen. Verder ben ik best tevreden met mijn huis. Ik ga meer zorg besteden aan mijn interieur. Als alles opgeruimd is kan ik nu al van mijn huis genieten.Ik kan me verder een houten vloer goed voorstellen. Ik had er een in mijn vorige huis. Ik kan mijn badkamer een gewone opkanpbeurt geven, een nieuw kastje, nieuwe rekjes en opnieuw witten. Dan kan ik al van mijn badkamer genieten. En dat helpt.

Mijn plan is dus om meer te genieten in plaats van te wensen. Ik denk dat ik bij mijn wensen ergens een gevoel heb van: het leven is nu nog niet zo mooi. Daar ga ik dus allereerst iets aan doen.

Geen opmerkingen: