maandag 1 oktober 2007

Roy Martina Engelendag


Gisteren ben ik naar de engelendag van Roy Martina geweest. Een engelendag bijwonen is een feest. Ik kan het iedereen aanraden. Van half elf 's morgens tot 6 uur 's avonds geleide meditaties, met korte pauzes voor wat drinken, fruit of lunch. Je ligt of zit, wat je maar wilt en droomt een beetje van mooie dingen en engelen. Ik werd er weer helemaal gelukkig van. (Het is overigens meer dan dat--daarover een andere keer)

Roy Martina had het ook even over The Secret. Hij vertelde dat je eerst gelukkig moet zijn en dat je dan pas meer geluk kunt aantrekken. Hij dacht dat dat in tegenstelling was tot wat er in de Secret beweerd wordt, dat is natuurlijk niet zo. Maar het geeft niet. Ik heb hier ook eens een bericht geplaatst van een NLP-er die het beter wist. Misschien krijg je wel veel geïnteresseerden als je zegt dat je het beter weet dan The Secret. Ik denk dat het meestal gewoon een verkooppraatje is. Mensen willen meeliften met het succes van The Secret. Dat mag van mij. Zo leren wij steeds meer lessen en leren we steeds meer mensen kennen die het allemaal al lang weten. Bovendien lift ik zelf ook een beetje mee. Kijk maar wat ik op mijn afiranta-boekjes gezet heb.

In ieder geval zijn de engelenmeditaties van Roy Martina een goed stuk gereedschap om je lekker helemaal gelukkig te gaan voelen. Wat willen we eigenlijk nog meer?

Geen opmerkingen: