donderdag 9 april 2009

Doelen bereiken met acupunctuurpuntjes

Voor de eerste week van de cursus heb ik aanbevolen om aan het eerste urgentste doel wat je te binnenschiet te werken. Drie weken lang op acupunctuurpuntjes tikken. Het is gebaseerd op de EE cursus die ik bij Roy Martina gevolgd heb. Ik heb bij Gerda Bocxe deze puntjes leren gebruiken voor welk doel dan ook. Zie GERDA BOCXE

Als iets maar niet wil lukken zijn er misschien allerhande onbewuste emoties die meespelen en je tegenhouden. Deze emoties moeten losgelaten worden. Dan is de weg vrij om je doel te bereiken.

Dit lijkt heel simpel, maar het is ook heel simpel. Ik zou je aanraden dit echt drie weken lang te doen. Het is een wonderbaarlijke techniek.

Ik nodig je uit om je ervaringen met deze technieken te delen. Je kunt een reactie toevoegen, maar je kunt het ook in een e-mail naar mij schrijven (liefya @gmail.com). Je kunt dan aangeven of ik je reactie wel of niet op dit weblog kan zetten.

Ik doe zelf ook mee. Zie het volgende bericht.

Geen opmerkingen: