dinsdag 14 april 2009

Hoofd en Hart

Je kunt je doelen vinden met je hoofd of met je hart. Ik ben zoals zo velen van ons vaak met mijn hoofd bezig. Vooral mijn doelen wat financiën betreft deed ik vaak met mijn hoofd. En ik kan je vertellen dat ook doelen die je puur met je hoofd stelt ook uit kunnen komen, ook al hebben ze niets te maken met je roeping, of wat eigenlijk de bedoeling van je leven is. Ik heb nogal eens onverwachte betalingen ontvangen. Ook een keer een onterechte. Ik heb het gemeld, maar men zei dat de betaling terecht was (volgens mij hadden ze geen zin om alles goed te checken, dus ik heb het maar zo gelaten)

Ik meen echter dat als je doelstellingen hebt die bij je passen, bij de bedoeling van je leven, dat je dan niet eens veel er voor hoeft te doen. Vaak is het dan gewoon je wens formuleren. Voel of het bij je bedoeling, je roeping of je passie past. Als het zo is zal je wens heel makkelijk gemanifesteerd worden.

Misschien zit je net als ik en velen van ons vaak in je hoofd. Misschien moet je wel opnieuw leren voelen. In het volgende bericht hier meer over.

Geen opmerkingen: