maandag 20 augustus 2007

The Secret en een collage maken


De mensen van The Secret raden je aan om een collage te maken met je wensen uitgebeeld. Als je bijvoorbeeld slank wilt zijn, plak je er een plaatje op van een slank iemand met jouw hoofd. Als je meer spiritualiteit wilt in je leven plak je een plaatje op van engeltjes. En natuurlijk als je een speciale auto of boot wilt hebben, zet je een foto van dat model op je collgae.

Ik heb zelf een collage in mijn werkkamer hangen. Sommige dingen waren heel snel voor elkaar. Toentertijd waren een aantal van mijn kinderen alleenstaand. Ik heb zeven kinderen; we zijn heel hecht met elkaar er had er toen maar één een relatie. Ik heb een foto van mijn kinderen op de collage geplakt met bij ieder kind een hartje naar buiten getekend. Binnen een paar weken of maanden hadden er vijf een leuke relatie. Het is nu zelfs zo, dat ik vanaf morgen nog maar twee kinderen thuis heb wonen, waarvan een ook niet al te lang meer.

Ik had foto's van een tuin op mijn poster. Ik woon op een flat en heb dus geen tuin. Een week later kreeg een van mijn zoons een woning met tuin. Hij is zelf niet zo van tuinieren. Dus sindsdien heb ik mijn tuin.

Vroeger had ik nogal problemen met de fietsen in mijn huishouden. Ze werden gestolen gingen kapot en er bleef er niet lang een goed. Met een mooie fiets op mijn collage zijn die problemen nu ook verleden tijd.

Geen opmerkingen: