maandag 20 augustus 2007

Vervulde wensen

Als je voor het slapen gaan iets kleins wenst, is je wens misschien de volgende ochtend al uitgekomen.

Ik ben bezig met de nieuwe uitgeve van mijn 18000 afiranta's. Achterin ieder deeltje wil ik een waar gebeurd verhaltje vertellen over de Law of Attraction. Aangezien ik uiteindelijk 72 deeltjes wil maken, heb ik nogal wat inspiratie nodig. En ik heb het natuurlijk ook nodig dat ik waar gebeurde verhalen meemaak of hoor.

Voor ik gisteren naar bed ging wenste ik dat ik nog een paar echte gebeurtenissen zou horen wat betreft de Law of Attraction.
Toen ik wakker werd schoten me twee dingen te binnen die gebeurd waren. Ik was ze alleen vergeten. Het eerste betrog een aantal dingen die ik op mijn collage geplakt had en die gematerialiseerd waren: het ging over fietsen en een tuin. Het andere was een verhaal over een bevalling. Zie volgende artikel.

250 afiranta's
LUISTEREN
Je kuntook affirmaties lezen op affirmaties.blogspot.com

Geen opmerkingen: